18 sierpnia 2013

Too Weird to Live, Too Rare to Die! - premiera nowej płyty Panic! at the disco



Panic! at the Disco to amerykańska kapela rockowa pochodząca z Las Vegas, założona w 2004. Od czasów powstania wiele zmieniło się w tym zespole, począwszy od nazwy, poprzez członków grupy, aż po styl muzyki. Z tego co wiem Panic!... nie jest zbyt popularny w Polsce, ośmieliłabym się nawet napisać, że to zespół mający zadatki na niszowy. Podejrzewam jednak, że znajdują się gdzieś pośród czytelników blogów ich fani.

Sama jestem jedną z nich i dość często przeglądam nowinki na ich temat, postanowiłam więc podzielić się z Wami moją wiedzą. Może kogoś uszczęśliwię w ten sposób? Któż może to wiedzieć...


jak sam tytuł mówi już niedługo, bo 8 października 2013, pojawi się kolejna płyta tego zespołu. Po raz kolejny muzycy pojawią się z nowym repertuarem i zagrają kolejne koncerty( trasa koncertowa już się rozpoczęła). Za każdym razem w wywiadach można dowiedzieć się, że docelowo ich muzyka ma się zmieniać wraz z kolejną płytą. Chcą być dla swoich fanów zaskakujący i sprawdzać się w nowych 'klimatach'. Tak jest i tym razem. Pomimo głosów sprzeciwu, które zdarzyło mi się usłyszeć jestem jak najbardziej optymistycznie nastawiona do tego albumu i nie mogę się doczekać by usłyszeć wszystkie kawałki.

Tymczasem na stronie grupy i na ich facebooku ukazały się dwa teledyski promujące płytę.
Pierwsza z piosenek to "Miss Jackson", nawiązująca tytułem i częściowo tekstem do piosenki Janet Jackson "Nasty"("Nasty Boy"). Już po pierwszych nutach piosenki można zorientować się, że brzmieniem w niczym nie przypomina poprzednich piosenek.



Drugi z opublikowanych utworów to "This is Gospel". Klimatyczna piosenka o wyrazistym teledysku, przekazującym w dosadny sposób tekst piosenki.



W jednym z pierwszych wywiadów po ukazaniu się pierwszego klipu z płyty wokalista, Brendon Urie, zapowiedział, że piosenki znajdujące się na płycie "Too Weird to Live, Too Rare to Die!" powstały w oparciu o jego prywatne przeżycia.

Mam nadzieję, że pozostałe piosenki także mnie zaciekawią i będą miały fajne brzmienie. Nie pozostaje nic innego jak czekać na październik.

Czy są tutaj fani P!atD? Jeśli tak zgłoście się w komentarzu i podzielcie się swoją opinią!

Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...