3 października 2012

Transit of Venus - premiera albumu Three Days Grace!

Tak! Tak! To już dziś!
A raczej wczoraj... 

Cóż, trochę czekałam na tę premierę, ponieważ byłam okropnie ciekawa, co nowego wymyślą, i czy uda im się przebić poprzednie albumy. 
Jaki werdykt? Jest bardzo dobrze, ale nie... świetnie. Zaskoczyli mnie, gdyż sądziłam, że będą to nieco mocniejsze kawałki, ale mimo wszystko nie jestem zawiedziona i cieszę się jak głupia. :)


01. Sign Of The Times
02. Chalk Outline
03. The High Road
04. Operate
05. Anonymous
06. Misery Loves My Company
07.  Give In To Me
08. Happines
09. Give Me A Reason
10. Time That Remains
11. Expectations
12. Broken Glass
13. Unbreakable Heart (moja ulubiona!!)


Tak oto prezentuje się płyta CD oraz znajdujące się na niej kawałki. Wiem, że wiele osób woli pirackie pobranie płyty, dlatego, aby Wam to ułatwić, pozwolę sobie wrzucić link poniżej. Nie mam z tego żadnych osobistych korzyści, chcę jedynie pomóc. :)

Jeżeli jest tam ktoś, kto ma za sobą ową składankę, podziel się, proszę, wrażeniami! Wielu fanów 3DG jest oczarowanych, jednak znajdą się również ci, którym nowy album zespołu nie przypadł do gustu. Cóż, szczerze sądzę, że każdy znajdzie coś dla siebie, ponieważ płyta zawiera mocniejsze, ale również te lżejsze utwory. 

Miód dla ucha i umysłu...

A to obiecany link(mam nadzieję, że działa): !Klik!

Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...